Πρόκειται για κίνηση - απάντηση από την πλευρά του ΟΤΕ TV, καθώς η εταιρεία προσαρμόστηκε στην ανάλογη κίνηση που πριν από μερικές ημέρες είχε ανακοινώσει η forthnet-nova.
Η εξέλιξη αυτή, με δεδομένη την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν οι δύο εταιρείες, βάζει τον πήχη του ανταγωνισμού σε άλλα επίπεδα και θυμίζει τις προ δεκαετίας εποχές με τον ανταγωνισμό μεταξύ nova και Alpha Digital.
Η υπόθεση εκείνη είχει σαν αποτέλεσμα την κατάρρευση της Alpha Digital και ένα σοβαρό οικονομικό πλήγμα στη nova.
Σήμερα ωστόσο τα δεδομένα δεν είναι ίδια, καθώς ο ΟΤΕ είναι σαφώς διαφορετικού αν μη τι άλλο μεγέθους εταιρεία και αναπτύσσεται παράλληλα και σε άλλα πεδία (τηλεπικοινωνίες) τα οποία υποστηρίζουν την προσπάθεια στον τηλεοπτικό χώρο.
Τιμές κάτω του κόστους
Ήδη η τιμή πώλησης του τηλεοπτικού πακέτου του ΟΤΕ, είναι πολύ χαμηλή και είναι ευρύτερα γνωστό, ότι η εταιρεία έχει πολύ μικρό -αν όχι καθόλου- κέρδος από τη δραστηριότητα αυτή.
Ο ΟΤΕ TV, ακολουθεί ιδιαίτερα επιθετική τιμολογιακή πολιτική σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει αφενός την μεγάλη συνδρομητική βάση της nova, αφετέρου το ιδιαίτερα ελκυστικό, κυρίως αθλητικό, περιεχόμενο που διαθέτει η δεύτερη και το οποίο την καθιστά πρωταγωνιστή στο χώρο. Η πολιτική αυτή, φαίνεται να έχει αποτέλεσμα καθώς η τηλεοπτική πλατφόρμα του ΟΤΕ παρουσιάζει δυναμική ανάπτυξη. Η εταιρεία έχει ήδη αρκετούς συνδρομητές ενώ και ο ρυθμός ανάπτυξης της συνδρομητικής της βάσης είναι υψηλός.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των δυο εταιρειών με φόντο την κυριαρχία στο τηλεοπτικό πεδίο, με την κίνηση αυτή παίρνει νέες διαστάσεις, καθώς υποδεικνύει -για μια ακόμη φορά- ότι η πλευρά του ΟΤΕ TV, ακόμα και τώρα που η ευρύτερη οικονομική κατάσταση της οικονομίας της χώρας και των ελληνικών νοικοκυριών κατ επέκταση, δεν είναι καλή, δεν είναι διατεθειμένη σε καμία περίπτωση, όσο ψηλά κι αν ανέβει το κόστος παροχής της υπηρεσίας, να περιοριστεί στα όσα ήδη έχει πετύχει.
Όπως κι αν έχει, είνα κατανοητό ότι ο “πόλεμος” είναι ακόμα στην αρχή του και έχει ακόμα πολλά επεισόδια που θα ακολουθήσουν.
Από την άλλη, σε κάθε περίπτωση ο ¨πόλεμος" αυτός, φαίνεται να οφελεί το κοινό το οποίο μπορεί να παίρνει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε καλή τιμή, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο όπου η συνδρομητική τηλεόραση φαίνεται σαν πολυτέλεια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου