ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
> ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ...
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Τηλεπικοινωνιών (International Union of Telecommunications) όλες οι χώρες του κόσμου θα πρέπει μέχρι τον Ιούνιο του 2015, να έχουν περάσει αποκλειστικά και μόνο στην ψηφιακή εκπομπή τηλεοπτικού σήματος. Η αναλογική εκπομπή διακόπτεται (σταδιακά) διεθνώς, προκειμένου οι συχνότητες που μέχρι σήμερα αυτή γινόταν να αποδοθούν στην πολιτεία για άλλες χρήσεις και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας σε μη αστικές περιοχές.
> ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΗΜΑ;
Ο Χάρτης Συχνοτήτων, στον οποίο περιγράφονται λεπτομερώς οι προδιαγραφές εκπομπής (κάλυψη και ισχύς εκπομπής κλπ και μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.digea.gr/234/article/1854/Xartis-suxnotiton ), εκπονείται από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και εκδίδεται με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργείων Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Επικρατείας.
Η Digea είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει πιστά και χωρίς καμία παρέκκλιση τα προβλεπόμενα από το νόμο για τις προδιαγραφές εκπομπής (βρείτε εδώ όλες τις διατάξεις που αφορούν στην ψηφιακή εκπομπή: http://www.digea.gr/234/article/183/THesmiko-plaisio ). H Digea ως πάροχος υπηρεσιών δικτύου έχει υποχρέωση της κάλυψης του 95% της επικράτειας, ποσοστό το οποίο είναι ένα από τα υψηλότερα της Ευρώπης.
> Η DIGEA ΕΙΝΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΠΟΥΚΕΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ;
Όχι η Digea δεν είναι τηλεοπτικό “μπουκέτο”! Η Digea παρέχει υπηρεσίες δικτύωσης και εκπομπής σε ιδιωτικά κανάλια -εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας που διαθέτουν τη σχετική άδεια από το ΕΣΡ- μεταφέροντας το αναλογικό τους σήμα ψηφιακά, για την περιοχή για την οποία έχουν αδειοδοτηθεί και μόνον.
Η Digea δεν παρέχει υπηρεσίες έναντι συνδρομής προς τους καταναλωτές, δεν είναι δηλαδή συνδρομητικό τηλεοπτικό μπουκέτο και δεν μπορεί να μεταδώσει για παράδειγμα περιφερειακά κανάλια της Κρήτης στη Μακεδονία ή αλλού.
> H DIGEA ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΩΝ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΝ, ΚΕΡΑΙΩΝ Η ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΣΕ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ;
Η Digea, δεν πουλάει αποκωδικοποιητές, τηλεοράσεις, κάρτες ή κεραίες, ή οποιοδήποτε άλλο οικιακό εξοπλισμό για την λήψη του ψηφιακού σήματος και δεν έχει καμία απολύτως σχέση, με πωλήσεις ή καταστήματα πωλήσεων αποκωδικοποιητών, κεραιών ή οποιουδήποτε άλλου εξοπλισμού.
> ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ ΤΗΝ DIGEA;
Η Digea δεν είναι τηλεοπτικό μπουκέτο και δεν χρεώνει με κανένα τρόπο τους τηλεθεατές για τις υπηρεσίες της, άρα δεν έχει έσοδα από αυτούς.
Κατά συνέπεια η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους καταναλωτές για την ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, υποστηρίζεται από τα έσοδα των τηλεφωνικών κλήσεων, τα οποία διατίθενται εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά για το σκοπό αυτό. Επισημαίνεται ότι οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία και με άλλους τρόπους (e-mail. fb, twitter, φόρμα επικοινωνίας στο site www.digea.gr) χωρίς καμία χρέωση. www.digea.gr
> ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ...
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Τηλεπικοινωνιών (International Union of Telecommunications) όλες οι χώρες του κόσμου θα πρέπει μέχρι τον Ιούνιο του 2015, να έχουν περάσει αποκλειστικά και μόνο στην ψηφιακή εκπομπή τηλεοπτικού σήματος. Η αναλογική εκπομπή διακόπτεται (σταδιακά) διεθνώς, προκειμένου οι συχνότητες που μέχρι σήμερα αυτή γινόταν να αποδοθούν στην πολιτεία για άλλες χρήσεις και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας σε μη αστικές περιοχές.
> ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΗΜΑ;
Ο Χάρτης Συχνοτήτων, στον οποίο περιγράφονται λεπτομερώς οι προδιαγραφές εκπομπής (κάλυψη και ισχύς εκπομπής κλπ και μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.digea.gr/234/article/1854/Xartis-suxnotiton ), εκπονείται από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και εκδίδεται με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργείων Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Επικρατείας.
Η Digea είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει πιστά και χωρίς καμία παρέκκλιση τα προβλεπόμενα από το νόμο για τις προδιαγραφές εκπομπής (βρείτε εδώ όλες τις διατάξεις που αφορούν στην ψηφιακή εκπομπή: http://www.digea.gr/234/article/183/THesmiko-plaisio ). H Digea ως πάροχος υπηρεσιών δικτύου έχει υποχρέωση της κάλυψης του 95% της επικράτειας, ποσοστό το οποίο είναι ένα από τα υψηλότερα της Ευρώπης.
> Η DIGEA ΕΙΝΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΠΟΥΚΕΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ;
Όχι η Digea δεν είναι τηλεοπτικό “μπουκέτο”! Η Digea παρέχει υπηρεσίες δικτύωσης και εκπομπής σε ιδιωτικά κανάλια -εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας που διαθέτουν τη σχετική άδεια από το ΕΣΡ- μεταφέροντας το αναλογικό τους σήμα ψηφιακά, για την περιοχή για την οποία έχουν αδειοδοτηθεί και μόνον.
Η Digea δεν παρέχει υπηρεσίες έναντι συνδρομής προς τους καταναλωτές, δεν είναι δηλαδή συνδρομητικό τηλεοπτικό μπουκέτο και δεν μπορεί να μεταδώσει για παράδειγμα περιφερειακά κανάλια της Κρήτης στη Μακεδονία ή αλλού.
> H DIGEA ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΩΝ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΝ, ΚΕΡΑΙΩΝ Η ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΣΕ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ;
Η Digea, δεν πουλάει αποκωδικοποιητές, τηλεοράσεις, κάρτες ή κεραίες, ή οποιοδήποτε άλλο οικιακό εξοπλισμό για την λήψη του ψηφιακού σήματος και δεν έχει καμία απολύτως σχέση, με πωλήσεις ή καταστήματα πωλήσεων αποκωδικοποιητών, κεραιών ή οποιουδήποτε άλλου εξοπλισμού.
> ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ ΤΗΝ DIGEA;
Η Digea δεν είναι τηλεοπτικό μπουκέτο και δεν χρεώνει με κανένα τρόπο τους τηλεθεατές για τις υπηρεσίες της, άρα δεν έχει έσοδα από αυτούς.
Κατά συνέπεια η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους καταναλωτές για την ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, υποστηρίζεται από τα έσοδα των τηλεφωνικών κλήσεων, τα οποία διατίθενται εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά για το σκοπό αυτό. Επισημαίνεται ότι οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία και με άλλους τρόπους (e-mail. fb, twitter, φόρμα επικοινωνίας στο site www.digea.gr) χωρίς καμία χρέωση. www.digea.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου